Jak postupovat při reklamaci

Reklamace


Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
Jak reklamovat?
S Vaší reklamací se můžete obrátit také na naše reklamační oddělení, kde vadný výrobek můžete zaslat nebo osobně přinést:

1. Pro "Záruční reklamace": The best shipper s.r.o., Ostravská 177, 735 62 Český Těšín – Mistřovice.
2. Pro "Odstoupení od smlouvy": The best shipper s.r.o., Ostravská 177, 735 62 Český Těšín – Mistřovice.


(Ve všech případech, prosím, přiložte doklad o koupi, záruční list (pokud byl součástí) a průvodní dopis s popisem závady. Nezapomeňte na Vaše kontaktní údaje!)
Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?
Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).
Náklady spojené s reklamací?
Pokud výrobce uzná, že Vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k nám. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši infolinku 722 00 22 44 nebo zašlete dotaz na adresu: batoleshop@batoleshop.cz . Rádi Vám poradíme!